середа, 6 грудня 2023 р.

Для вас, батьки

 6 грудня - День Святого Миколая




Граючись, навчаємось

 ІНТЕГРОВАНЕ ЗАНЯТТЯ: ВІЛЬНЕ МАЛЮВАННЯ, СОЦІАЛЬНИЙ СВІТ 

тема: Цукерка від Святого Миколая.

мета: Розширювати знання дітей про Святого Миколая, про його добрі справи для дітей та дорослих. Розширювати знання про День Святого Миколая, про традиції, пов'язані з ним. Спонукати малят бути чемними, добрими, вихованими. Виховувати у дітей інтерес до народних свят та традицій.  Вчити малювати цукерки, використовуючи прямі, хвилясті лінії, крапки. Розвивати окомір, композиційні вміння, фантазію. Викликати у дітей позитивний емоційний настрій.

Граючись, навчаємось

 КОМУНІКАТИВНИЙ РОЗВИТОК

Дидактична гра "Коли це буває?" /осінь чи зима?/

Граючись, навчаємось

 ДИТИНА У СВІТІ ПРИРОДИ

тема: Зима - чарівниця.

мета: Уточнити та розширити уявлення дітей про зиму /характерні особливості природних явищ, особливості зимових пейзажів/. Викликати у дошкільнят інтерес до природного довкілля.

вівторок, 5 грудня 2023 р.

Для вас, батьки

 ПАМ'ЯТКА: "ЩО ТАКЕ ІНКЛЮЗІЯ?"

Останнім часом в освітньому просторі все частіше можна почути таке словосполучення, як «інклюзивна освіта», або «інклюзивне навчання».

Інклюзія— процес включення всіх громадян в соціумі. І насамперед тих, що мають труднощі у фізичному чи розумовому розвитку. Він передбачає розробку і застосування тих методів, які зможуть дозволити кожній людині рівноправно брати участь суспільному житті.

Інклюзія — це процес реального включення осіб з особливими потребами в активне суспільне життя.

Інклюзивне навчання– це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, з урахуванням індивідуальних особливостей таких дітей.

Інклюзивне навчання означає, що всі діти можуть навчатися в закладах дошкільної освіти, школах за місцем проживання, в загальноосвітніх групах, класах, в яких в разі необхідності їм буде надаватися підтримка, щоб всі учні без виключення навчалися і проводили час разом.

Інклюзивна освіта дозволяє:

— Розвивати індивідуальні сильні сторони і таланти дитини.

— Приймати всіх дітей без виключення в загальноосвітню дошкільну та шкільну систему і суспільство.

— Працювати над досягненням індивідуальної мети, беручи участь в житті громади та їхньої групи, класу.

— Залучати батьків в процес навчання і життя дошкільного закладу, школи.

— Розвивати культуру поваги і належності до дошкільного закладу, школи. Мати можливість навчатися і поважати різні здібності інших.

— Створювати дружні стосунки з іншими дітьми

— Позитивно впливати на заклад дошкільної освіти, школу, громаду та поважати різноманіття та включення на більш широкому рівні.

Переваги інклюзивної освіти:

для дітей з особливими освітніми потребами:

— Завдяки цілеспрямованому спілкуванню з однолітками поліпшується когнітивний, моторний, мовний, соціальний та емоційний розвиток дітей.

— Ровесники відіграють роль моделей для дітей з особливими освітніми потребами.

— Оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально.

— Навчання проводиться з орієнтацією на сильні якості, здібності та інтереси дітей.

— У дітей є можливості для налагодження дружніх стосунків зі здоровими ровесниками й участі у громадському житті.

для інших дітей:

— Діти вчаться природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей.

— Діти вчаться налагоджувати й підтримувати дружні стосунки з людьми, які відрізняються від них.

— Діти вчаться співробітництву.

— Діти вчаться поводитися нестандартно, бути винахідливими, а також співчувати іншим.


Граючись, навчаємось

 ЛІТЕРАТУРНЕ ОБРАЗОТВОРЕННЯ

тема: Слухання казки Олега Романчука "Соловейко з одним крилом".

мета: Вчити дітей співпереживати. Розвивати у малят вміння приходити на допомогу тим, хто її потребує.

Граючись, навчаємось

 ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК

тема: Зима-чарівниця.

мета: Продовжувати вчити дітей рахувати в межах чотирьох; вправляти у порівнянні  груп предметів, у порівнянні предметів за довжиною, за товщиною. Розвивати у дітей увагу, пам'ять, логічне мислення. Виховувати інтерес до занять з математики.

Граючись, навчаємось

 СОЦІАЛЬНИЙ СВІТ

Дидактична гра "Де живе добро?"

мета: Сприяти засвоєнню дітьми елементарних моральних правил. Формувати навички дотримання цих правил у взаємодії з іншими дітьми та дорослими.

понеділок, 4 грудня 2023 р.

Для вас, батьки

 3 грудня - Міжнародний день людей з інвалідністю.

Міжнародний день людей із інвалідністю не є святом, а покликаний привернути увагу до проблем цих людей, захисту їхніх прав, гідності і благополуччя, акцентує увагу суспільства на перевагах, які воно отримує від участі людей з інвалідністю у політичному, соціальному, економічному і культурному житті. Цей день є нагадуванням людству про його обов’язок виявляти турботу і милосердя до найбільш незахищеної частини суспільства – людей із інвалідністю.

Музична скринька

 МУЗИКА

тема: Пісня "Святий Миколай, завітай до нас!"


Пісня "Святий Миколай, завітай до нас!" Всі маленькі діточки Свято це чекають, І швиденько під подушки Зранку заглядають. Приспів: Святий Миколай, Завітай до нас, Щиро дякуємо ми В цей святковий час. Чемним діточкам приніс Солодкі даруночки, А кому подарував Дуже гарні різочки.

Приспів. Чудотворець Миколай Всім допомагає, В кожну хату і родину З святом привітає. Приспів. Святий Миколай Завітав до нас, Щиро дякуємо ми І Любимо Вас!

Граючись, навчаємось

 ПІЗНАВАЛЬНІ ХВИЛИНКИ

тема: "Твори добро, бо ти - Людина!"

Граючись, навчаємось

 СОЦІАЛЬНИЙ СВІТ

тема: Навчи своє серце добру.

мета: Продовжувати формувати у дітей основи моральної поведінки. Вчити дітей приходити на допомогу тим, хто її потребує. Виховувати у дошкільнят повагу, співчуття до людей з обмеженими можливостями.       

пʼятниця, 1 грудня 2023 р.

Фантазуємо, творимо

 САМОСТІЙНА ХУДОЖНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ

тема: Лист Святому Миколаю. 

мета: Сприяти розвитку творчих здібностей у дітей на основі особистих бажань та відчуттів під час художньої діяльності. Викликати позитивний емоційний настрій.