КОМУНІКАТИВНИЙ РОЗВИТОК
Дидактична гра "Коли це буває?" /осінь чи зима?/
ДИТИНА У СВІТІ ПРИРОДИ
тема: Зима - чарівниця.
мета: Уточнити та розширити уявлення дітей про зиму /характерні особливості природних явищ, особливості зимових пейзажів/. Викликати у дошкільнят інтерес до природного довкілля.
ПАМ'ЯТКА: "ЩО ТАКЕ ІНКЛЮЗІЯ?"
Останнім часом в освітньому просторі все частіше можна почути таке словосполучення, як «інклюзивна освіта», або «інклюзивне навчання».
Інклюзія— процес включення всіх громадян в соціумі. І насамперед тих, що мають труднощі у фізичному чи розумовому розвитку.
Він передбачає розробку і застосування тих методів, які зможуть дозволити
кожній людині рівноправно брати участь суспільному житті.
Інклюзія — це
процес реального включення осіб з особливими потребами в активне суспільне життя.
Інклюзивне навчання– це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти
дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у
загальноосвітніх навчальних закладах, з урахуванням індивідуальних особливостей таких
дітей.
Інклюзивне
навчання означає, що всі діти можуть навчатися в закладах дошкільної освіти, школах за місцем проживання, в загальноосвітніх групах, класах, в яких
в разі необхідності їм буде надаватися підтримка, щоб всі учні без виключення
навчалися і проводили час разом.
Інклюзивна освіта дозволяє:
— Розвивати
індивідуальні сильні сторони і таланти дитини.
— Приймати
всіх дітей без виключення в загальноосвітню дошкільну та шкільну
систему і суспільство.
— Працювати
над досягненням індивідуальної мети, беручи участь в житті громади та їхньої групи,
класу.
— Залучати
батьків в процес навчання і життя дошкільного закладу, школи.
— Розвивати
культуру поваги і належності до дошкільного закладу, школи. Мати можливість
навчатися і поважати різні здібності інших.
— Створювати
дружні стосунки з іншими дітьми
— Позитивно
впливати на заклад дошкільної освіти, школу, громаду та поважати різноманіття та включення
на більш широкому рівні.
Переваги інклюзивної освіти:
для дітей з особливими освітніми
потребами:
— Завдяки
цілеспрямованому спілкуванню з однолітками поліпшується когнітивний, моторний,
мовний, соціальний та емоційний розвиток дітей.
— Ровесники
відіграють роль моделей для дітей з особливими освітніми потребами.
— Оволодіння
новими вміннями та навичками відбувається функціонально.
— Навчання
проводиться з орієнтацією на сильні якості, здібності та інтереси дітей.
— У дітей є
можливості для налагодження дружніх стосунків зі здоровими ровесниками й участі
у громадському житті.
для інших дітей:
— Діти вчаться
природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей.
— Діти вчаться
налагоджувати й підтримувати дружні стосунки з людьми, які відрізняються від
них.
— Діти вчаться
співробітництву.
— Діти вчаться
поводитися нестандартно, бути винахідливими, а також співчувати іншим.
ЛІТЕРАТУРНЕ ОБРАЗОТВОРЕННЯ
тема: Слухання казки Олега Романчука "Соловейко з одним крилом".
мета: Вчити дітей співпереживати. Розвивати у малят вміння приходити на допомогу тим, хто її потребує.
ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК
тема: Зима-чарівниця.
мета: Продовжувати вчити дітей рахувати в межах чотирьох; вправляти у порівнянні груп предметів, у порівнянні предметів за довжиною, за товщиною. Розвивати у дітей увагу, пам'ять, логічне мислення. Виховувати інтерес до занять з математики.
СОЦІАЛЬНИЙ СВІТ
Дидактична гра "Де живе добро?"
мета: Сприяти засвоєнню дітьми елементарних моральних правил. Формувати навички дотримання цих правил у взаємодії з іншими дітьми та дорослими.
3 грудня - Міжнародний день людей з інвалідністю.
Міжнародний день людей із інвалідністю не є святом, а покликаний привернути увагу до проблем цих людей, захисту їхніх прав, гідності і благополуччя, акцентує увагу суспільства на перевагах, які воно отримує від участі людей з інвалідністю у політичному, соціальному, економічному і культурному житті. Цей день є нагадуванням людству про його обов’язок виявляти турботу і милосердя до найбільш незахищеної частини суспільства – людей із інвалідністю.
МУЗИКА
тема: Пісня "Святий Миколай, завітай до нас!"
Пісня "Святий Миколай, завітай до нас!" Всі маленькі діточки Свято це чекають, І швиденько під подушки Зранку заглядають. Приспів: Святий Миколай, Завітай до нас, Щиро дякуємо ми В цей святковий час. Чемним діточкам приніс Солодкі даруночки, А кому подарував Дуже гарні різочки.
Приспів. Чудотворець Миколай Всім допомагає, В кожну хату і родину З святом привітає. Приспів. Святий Миколай Завітав до нас, Щиро дякуємо ми І Любимо Вас!
СОЦІАЛЬНИЙ СВІТ
тема: Навчи своє серце добру.
мета: Продовжувати формувати у дітей основи моральної поведінки. Вчити дітей приходити на допомогу тим, хто її потребує. Виховувати у дошкільнят повагу, співчуття до людей з обмеженими можливостями.
САМОСТІЙНА ХУДОЖНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ
тема: Лист Святому Миколаю.
мета: Сприяти розвитку творчих здібностей у дітей на основі особистих бажань та відчуттів під час художньої діяльності. Викликати позитивний емоційний настрій.
СОЦІАЛЬНИЙ СВІТ
Дидактична гра "Потяг доброти".
мета: Формувати у дітей основи моральної поведінки. Виховувати у дошкільнят доброзичливість, чуйність, товариськість.