тема: Хоч іще маленькі ми - прибираємо самі!
/господарсько-побутова праця/.
* Продовжуємо вчити дітей прибирати іграшки після ігрової діяльності. Виховуємо у малят працьовитість.
тема: Хоч іще маленькі ми - прибираємо самі!
/господарсько-побутова праця/.
* Продовжуємо вчити дітей прибирати іграшки після ігрової діяльності. Виховуємо у малят працьовитість.
9 березня (1814 року) - День народження Великого Кобзаря
Тараса Григоровича Шевченка.
Тарас Шевченко - видатний український поет, прозаїк, драматург, художник, політичний і громадський діяч. Він був людиною універсальних обдарувань та інтересів. Все його життя і творчість були присвячені українському народу. Поет мріяв про ті часи, коли його країна буде незалежною суверенною державою, коли в Україні шануватимуться мова, культура та історія народу, а люди будуть щасливими.
Абсолютним рекордсменом серед видатних українців за кількістю встановлених пам'ятників є Тарас Шевченко. Усього налічується 1384 пам'ятники поету: 1256 - знаходяться в Україні, а інші - по всьому світу. Монументи Кобзареві є в Китаї, Бразилії, Аргентині, Канаді, Австралії та інших країнах.
ЛІТЕРАТУРНЕ ОБРАЗОТВОРЕННЯ
тема: Вивчення вірша А. Камінчука «Вербові котики».
* Навчаємо малят запам’ятовувати вірш за допомогою прийому мнемотехніки. Викликаємо інтерес до природного довкілля.
Сонце по діброві
Ходить, як лисичка.
Котики вербові
Жмурять жовті вічка.
Вже не хочуть спати,
Хоч і трішки сонні.
Гріють лапенята
На яснім осонні.
Дуже часто діти дошкільного віку відчувають труднощі в оволодінні рідною мовою, хоча в цілому їх психічний розвиток йде нормально. Чому ж важливо вчасно навчити дитину правильно вимовляти всі звуки рідної мови?
Від чіткої та виразної дикції залежить повноцінне спілкування з однолітками та дорослими, успішне оволодіння грамотою, а в подальшому, при навчанні в школі, відсутність проблем у засвоєнні шкільної програми.
Такі труднощі у вимові часто впливають на самооцінку дитини і її положення в дитячому колективі. Діти, які погано говорять, поступово починають усвідомлювати свій недолік, іноді стають мовчазними, сором’язливими, нетовариськими.
Добре, якщо дитина займається з логопедом, але іноді, досить буває проконсультуватися з фахівцем і позайматися з дитиною самостійно.
Підготувати дитину до оволодіння звуками мови допоможуть спеціальні /артикуляційні/ вправи. Вони необхідні для засвоєння та закріплення певних положень губ та язика, які різні, в залежності від вимови того чи іншого звуку.
Проводити вправи потрібно систематично, тільки тоді буде досягнуто потрібний ефект. Урізноманітнити заняття поможуть картинки, дитячі вірші. Можна придумати багато ігор, щоб у дитини не згасав інтерес до занять.
Вправа «Годинник».
Відкрити рот, губи розтягнути в посмішці і кінчиком язика поперемінно тягнутися в різні куточки рота, зображуючи маятник годинника.
Вправа «Гірка».
Відкрити рот, заховати кінчик язика за нижні зуби, а спинку язика підняти вгору. Показати круту гірку.
Ранкова гімнастика "Чарівна квіточка".
* Викликаємо у дітей бажання виконувати загально-розвиваючі вправи. Сприяємо зміцненню дитячого організму.
КОМУНІКАТИВНИЙ РОЗВИТОК
тема: Весна-чарівниця.
* Формуємо у малят уміння складати розповідь про весну за допомогою мнемотехніки /картинок-підказок/. Сприяємо розвитку зв'язного мовлення, уваги, пам'яті.
ЧИСТОМОВКИ "ПРИЙШЛА ВЕСНА".
На - на - на -- вже до нас прийшла весна.
Ли -ли -ли -- первоцвіти розцвіли.
Іть - іть - іть -- ви їх, люди, бережіть.
Іть - іть іть -- і усім про це скажіть.
МУЗИКА
тема: Слухання "Пісні про матусю".
* Сприяємо розвитку у дітей музичного слуху.
Виховуємо у малят любов та повагу до найрідніших.
ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИЙ РОЗВИТОК
тема: Об’ємна геометрична фігура: куб.
* Знайомимо дітей з об’ємною геометричною фігурою: кубом.