понеділок, 6 листопада 2023 р.

Для вас, батьки

          «Чомусики» - виховуємо разом».

 


ПОРАДНИК: "ЯК ВІДПОВІДАТИ НА ДИТЯЧІ ЗАПИТАННЯ?"

1.     Ніколи не кажіть дитині: «Я тобі потім розповім».

Дитині цікаво почути відповідь саме зараз, тому що її щось здивувало або для неї незрозуміло.

2.     Подивіться на світ очима дитини.

Адже вона багато чого ще не знає. І знань про навколишній світ у неї зовсім не багато.

3.     Не соромтеся звертатися до енциклопедій, довідників, інтернету.

Багато батьків дуже вже не хочуть виглядати в очах дитини не занадто розумними. Але ж всього знати не може ніхто. «Давай пошукаємо відповідь разом в енциклопедії»…

4.     Не «читайте» лекцій.

Тобто не пояснюйте все занадто складно й «зарозуміло». Коротке, яскраве пояснення надовго запам’ятається дитині й змусить його замислитися.

5.     Намагайтеся супроводжувати пояснення ілюстраціями або експериментом.

Дитячий мозок краще сприймає зорові образи, на слух інформація засвоюється складніше.

6.     Не відповідайте односкладно.

Одного-двох слів недостатньо. Дитина відразу відчує, що вам з нею не цікаво й ви не налаштовані з нею спілкуватися.

7.     Не принижуйте дитину.

Не варто говорити: «Ти ще маленький, тобі це складно зрозуміти» або «Як же ти можеш цього не знати?». Малесенькому чомусику цілком дозволено чогось не знати або не вміти.

8.     Відповідайте серйозно, але з гумором.

Діти дуже чутливі та вразливі. І реагувати навіть на найсмішніші або безглузді питання потрібно дуже серйозно. А от відповісти на запитання можна з гумором, так, щоб стало весело або смішно.

9.     Говоріть мовою дитини.

Як це? Просто і зрозуміло, супроводжуючи свою розповідь яскравими простими прикладами.

10.  Звертайтесь до фахівців.

Питання можна адресувати професіоналам своєї справи /якщо це необхідно чи можливо/.

Музична скринька

 МУЗИКА

тема: Кольорові парасольки.

мета: Вчити дітей слухати пісню, визначати її характер. Розвивати у дітей музичний слух, музичний смак. Викликати інтерес до різних видів музичної діяльності.


Пісня «КОЛЬОРОВІ ПАРАСОЛЬКИ» музика та слова – В. та Л. Лисенко Текст: 1. Кап-кап-кап – дощик пройшов, Кришталевий дзвоник знайшов. І так гарно ним награвав, І до танцю нас закликав! Приспів: Парасольки, парасольки Тримаємо ми, Кольорові парасольки Чарівні такі! Парасольки, парасольки – Краплинки летять, Кольорові парасольки Нас захистять! 2. Кап-кап-кап – дощик з небес - Для малят стільки чудес! І так гарно він награвав, І до танцю нас закликав! Приспів. (2 рази)

Граючись, навчаємось

 ДИТИНА У СВІТІ ПРИРОДИ

тема: Червона книга України.

мета: Ознайомити дітей з Червоною книгою України: призначенням книги; представниками рослин, тварин, занесених до неї. Формувати у дітей основи природо-доцільної поведінки.

пʼятниця, 3 листопада 2023 р.

Для вас, батьки

 ПАМ'ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ:





З фізкультурою ми дружим

 ФІЗКУЛЬТУРА

Руханка "Цюці Муці". /непосидючі цукерочки/.

Фантазуємо, творимо

 ПЛАСТИЧНЕ ОБРАЗОТВОРЕННЯ

тема: Їжачок.

мета: Вчити дітей ліпити дику тварину, використовуючи пластилін та природний матеріал. Розвивати у дітей творчу уяву, дрібну моторику. Виховувати старанність.

Граючись, навчаємось

КОМУНІКАТИВНИЙ РОЗВИТОК

Дидактична гра "Тата, мами та дитинчата диких тварин".

мета: Активізувати словник дошкільнят словами-назвами тварин та їхніх дитинчат.

четвер, 2 листопада 2023 р.

Граючись, навчаємось

 ДИТИНА У СВІТІ ПРИРОДИ

тема: Загадки про диких тварин.

Фантазуємо, творимо

 ВІЛЬНЕ МАЛЮВАННЯ

тема: Ведмедик.

мета: Вчити дітей малювати ведмедика фарбами нетрадиційним способом. Сприяти розвитку у дошкільнят творчих здібностей. Викликати інтерес до зображувальної діяльності.

Дивосвіт навколо нас!

 ГУРТОК ЕСТЕТИКО-ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ

тема: Милування красою природи:"Краса калини: від квіточки до ягідки".

мета: Викликати у дітей бажання насолоджуватись та милуватись красою куща калини: цвітом куща калини навесні, зміною кольору ягід від весни до осені, барвами листя. Допомагати дітям осягати естетичну виразність природного довкілля.

середа, 1 листопада 2023 р.

Граючись, навчаємось

УРОКИ ПРАКТИЧНОГО ЖИТТЯ

Правила поводження з хлібом.

Фантазуємо, творимо

 КОНСТРУЮВАННЯ

тема: Багатоповерхівка.

Граючись, навчаємось

 КОМУНІКАТИВНИЙ РОЗВИТОК

тема: Дикі тварини.

мета: Вчити дітей описувати тварин, використовуючи прийоми мнемотехніки. Вчити розповідати про тварин повними реченнями. Розвивати у дітей зв’язне мовлення, мовне дихання.