ДИТИНА У СВІТІ ПРИРОДИ
Правила поведінки в лісі.
* Формуємо у дітей навички безпечної поведінки в природному довкіллі.
ДИТИНА У СВІТІ ПРИРОДИ
Правила поведінки в лісі.
* Формуємо у дітей навички безпечної поведінки в природному довкіллі.
СОЦІАЛЬНИЙ СВІТ
тема: Прогулянка до лісу.
*Виховуємо у дошкільнят цікавість та гуманне ставлення до об'єктів живої природи.
-- Яких диких тварин можна зустріти в лісі?
--Як готуються тварини до зими?
--Які турботи восени мають білочка, їжачок, ведмідь?
--Як потрібно поводитись у лісі? Чому?
тема: У садочок ми підемо -
груші, яблука зберемо.
/праця в природі/
Збагачуємо уявлення дітей про працю дорослих восени.
Формуємо у малят інтерес до праці, бажання посильно допомагати.
ЛІТЕРАТУРНЕ ОБРАЗОТВОРЕННЯ
тема: Вивчення вірша "Білочка" /мнемотехніка/
Заохочуємо дітей до вивчення віршів за допомогою мнемотехніки
/картинок-символів/.
МУЗИКА
тема: Пісня "Осінь"
*Спонукаємо дітей до прослуховування пісні про осінь, бажання відтворювати за допомогою дорослих.
КОМУНІКАТИВНИЙ РОЗВИТОК
Чистомовка "Лісові звірята"
Чистомовки - простий і веселий спосіб потренувати правильну вимову дитини.
Та - та - та -- Прийшла осінь золота.
Чок - чок - чок -- Це колючий їжачок.
Ла - ла - ла -- Білочка гриби знайшла.
Іг - іг - іг -- Сірий зайчик біг.
Иця -иця -иця -- На галявині лисиця.
ФІЗКУЛЬТУРА
тема: Ходьба змійкою.
Заохочуємо малят до ходьби "змійкою".
Сприяємо розвитку у дітей рівноваги, координації рухів.
Продовжуємо формувати вміння слухати та розуміти вказівки дорослого.
ГУРТОК ЕСТЕТИКО-ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ "ДИВОСВІТ"
тема: "Осінні барви" / мовленнєві перлинки /
Продовжуємо формувати у малят уявлення про характерні ознаки осені, використовуючи художнє слово. Допомагаємо помічати красу природи, різноманітність барв.
Слухаємо вірш Петра Осадчука "Осінь"